wtorek, 16 listopada 2010

jaka była moja LU...












3 komentarze:

  1. przesłodka
    prześliczna
    przepiękna
    prze ...
    brakuje słów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje, choć nie wiem za co :-)
    Dzieci są naszym najwiekszym skarbem i przekleństwem zarazem, wszystkie są piękne i mądre, nie ma złych i głupich dzieci są tylko fatalni rodzice. A Twoja córcia zdrowa ? Jest chyba młodsza od Wioli ( LU) ? Lu chodzi do pierwszej klasy.
    Jagna to też ósmy cud świata :-))))).

    A jak tam Mama Jagny ?

    OdpowiedzUsuń
  3. zablokowałam bloga, przepraszam, musiałam, a myślałam, że mnie to ominie :( niestety nie udało się ...
    proszę o info czy chcesz zaproszenie: ellemo@wp.eu

    Ps. Jagna ma 2 lata i 7 miesięcy (skończone)
    czuje się już lepiej .. a ja? raz lepiej, raz gorzej .. tak sobie.

    OdpowiedzUsuń